ניהול פרוייקטי גיוס והשמה

ToTali - ניהול פרוייקטים של גיוס ב-outsourcing
עבור חברות קטנות ובינוניות

כאשר עסק קטן או בינוני נדרש לגייס כח אדם מקצועי, לא תמיד יש בנמצא מי שיכול לבצע את התהליך.
מצד אחד גודלה של החברה אינו מצדיק או מאפשר העסקת עובד/ת שתפקידם לבצע גיוסים באופן מקצועי
ומאידך, כח האדם בחברה אינו בעל הכישורים או המיומנויות לבצע את התהליך, שלא לדבר על הזמן הנדרש.

 

לעסקים וחברות כאלה מציעה טלי שירות של ניהול פרוייקט גיוס ממוקד במשרה הנדרשת
בין אם מדובר בעו"ד, מפתח fullstack, כלכלנית, כתב טכני, מנהלת תיק לקוחות, מנהל חשבונות,
איש מכירות, גרפיקאית, מחסנאי, מנתחת מערכות מידע, אדריכלית או נהג אישי –
טלי מביאה עימה 25 שנות ניסיון בניהול פרוייקטים של גיוס במגוון מאוד רחב של מקצועות ותחומים בשוק העבודה.

שנתחיל לחפש עובדים ?

גיוס והשמה מקצועיים לעסקים קטנים ובינוניים ולמנהלים באירגונים – חסכון בזמן וכסף

גיוס והשמה הם תהליכים חשובים לכל עסק, אך הם יכולים להיות מאתגרים במיוחד עבור עסקים קטנים ובינוניים. חברות אלו לעיתים קרובות לא יכולות להרשות לעצמן להעסיק עובד גיוס במשרה מלאה, והעובדים הקיימים אינם בהכרח בעלי הניסיון או הידע הדרושים כדי לבצע את התהליך בצורה מקצועית.

בבעייה דומה עלול להתקל גם מנהל.ת באירגון, כאשר יש להם צורך להחליף עובד בצורה דיסקרטית וללא חשיפה לגורמים אחרים בחברה. במקרים כאלה, עבודה מול גורם מגייס חיצוני, אשר יכול לקחת על עצמו את תהליך הפירסום והמיון, הינו הדרך היעילה ביותר.

ToTali מציעה שירות ניהול פרויקט גיוס והשמה ממוקד עבור מנהלים ועבור עסקים קטנים ובינוניים. שירות זה מאפשר לעסקים אלו לגייס עובדים איכותיים ולשמר אותם בצורה יעילה.

השירות כולל את השלבים הבאים:

· אבחון צרכים: בשלב זה, טלי שילון, מנהלתToTali תפגוש אישית את הפונקציה המגייסת בחברה כדי להבין את הצרכים. היא תברר מהם התפקידים הדורשים מילוי, מהן הדרישות לתפקידים אלו, ומה השכר והתנאים הרלוונטיים לכל משרה.

תהליך האבחון הינו מהותי, כיוון שהוא מאפשר ל ToTali להבין את הצרכים הספציפיים של החברה ו/או המנהל.ת, לסייע לחברה לקבל את ההחלטות הנכונות לגבי התהליך, ובכך להגדיל את סיכויי ההצלחה שלו.

· הכנת תכנית גיוס והשמה: לאחר אבחון הצרכים, טלי תציע תכנית פירסום, מיון, גיוס והשמה מותאמת אישית לחברה. התכנית תכלול את פרטי הפירסום ואת אופן ושלבי המיון.

תכנית גיוס והשמה היא חשובה מכיוון שהיא מסייעת לחברה להישאר על המסלול. היא מגדירה את היעדים של התהליך, ומספקת תוכנית פעולה ומסגרת זמנים להשגתם.

· ביצוע התהליך: טלי אחראית על ניהול התהליך כולו, החל מפרסום המשרות באתרים השונים, דרך סינון קורות חיים, ועד ראיונות אישיים. היא עובדת בשיתוף פעולה עם הנהלת החברה כדי למצוא את המועמדים המתאימים ביותר לתפקידים הדורשים מילוי, ולשמר אותם.

ביצוע התהליך על ידי מומחה גיוס והשמה מאפשר לחברה ליהנות מהניסיון והידע בכדי לסייע במציאת המועמדים המתאימים ביותר עבורה, ובכך להגדיל את סיכויי ההצלחה של התהליך.

· יתרונות השירות:

יעילות -ToTali מציעה שירות גיוס והשמה מקצועי וממוקד, המאפשר לעסקים קטנים ובינוניים למיין ולגייס בצורה יעילה עובדים איכותיים בעלי התאמה גבוהה ופוטנציאל שימור גבוה.

השירות מאפשר לחברה להתמקד בפעילות העסקית שלה, מבלי להתפשר על איכות הגיוס וההשמה. דיסקרטיות – טלי מבצעת את כל שלבי התהליך באופן אישי, וכל מידע שהיא נחשפת אליו במהלך התהליך כולו, נשמר בדיסקטיות מוחלטת.

חסכון -ToTali מציעה שירות גיוס והשמה מבוסס הצלחה ובכך מבטלת את הסיכון בהוצאת כספים ללא תוצאות. והעבודה ישירות מול המנהל.ת המגייס.ת מייתרת את הצורך להעסיק פונקציה מגייסת באירגון.

מקצועיות – טלי שילון ,מנהלת ToTali בעלת 25 שנות ניסיון בניהול פרויקטיי גיוס והשמה במגוון מאוד רחב של מקצועות ותחומים בשוק העבודה. היא מעניקה לעסקים קטנים ובינוניים את הידע והניסיון הדרושים כדי לגייס ולשמר עובדים איכותיים.

הגישה המותאמת אישית, המקצועית והיסודית של טלי ToTali מספקים מענה איכותי לצרכי המגייס והאירגון.