מידע למחפשי עבודה

הגשת מועמדות

ToTali עובדת בסגנון דומה ל"צייד ראשים" ומתמקדת במציאת מועמדים.ות לפי הצרכים הספציפיים של לקוחותיה. את המשרות ניתן למצוא באופן שוטף באתר הבית של ToTali. מומלץ להכנס לאתר לעיתים מזומנות ולעקוב אחר המשרות המתפרסמות.

אם מצאת משרה אשר נראה לך כי יש לך עימה התאמה, כלומר המשרה מוצאת חן בעיניך (טווח המטלות המפורט מעניין אותך), ובאותה עת את.ה ממש עומד.ת בדרישות (זמינות בשעות העבודה, ניסיון נדרש, רמת ידע בשפות וכו') – יש לשלוח את קורות החיים כקובץ word/PDF מצורף לאותה משרה דרך האתר בציון קוד המשרה בשורת הנושא.

חשוב לציין כי ToTali אינה פועלת באופן המקובל בשוק – כיון שטלי מקיימת פגישה אישית עם כל לקוח ומבצעת באופן אישי סינון ומיון קורות החיים של כל מועמד.ת היא משתדלת מאוד שלא להטריח בשיחה טלפונית או בזימון לראיון אישי אלא מועמדים.ות אשר מתאימים באותה עת למשרה ספציפית. מועמדים.ות מתבקשים להפנות את מועמדותם אך ורק דרך הלינק למשרה מסוימת בלשונית ה'דרושים' באתר זה, או בפורטלים השונים: "Jobnet" / "JobMaster" / "Alljobs /"דרושים".

למה עלי לצפות לאחר ששלחתי את קורות החיים שלי? 
ToTali אינה משווקת את עצמה לחברות כבעלת מאגר מידע שבו מועמדים רבים, אלא מבצעת חיפוש אחר מועמדים.ות התואמים.ות את דרישותיו הספציפיות של הלקוח. כך היא פונה רק לכאלה אשר נראה כי הפרופיל שלהם עשוי להתאים לצרכיו של לקוח מסוים באותו זמן. כיון שאין ביכולתה של טלי ליצור קשר עם כל אחד ממאות מחפשי העבודה בעלי הערך אשר מציגים את מועמדותם בכל שבוע, קיים סיכוי שלא תתקבל כל תגובה לאחר קבלת קורות החיים. מאידך, בשל אותה סיבה יש מקום למועמד.ת אשר עדיין לא מצאו עבודה לשלוח שוב את קורות החיים למשרות חדשות המתפרסמות באתר החברה, ובפורטלים בהן מתפרסמות המשרות של ToTali.

שאלות ותשובות

חברת כח אדם מספקת שירות של "השאלה" של עובדים ללקוחותיה. דהיינו, היא בעצמה מעסיקה את העובד, אחראית על תשלום שכרו והתנאים הסוציאליים הנדרשים על פי חוק, ועליה חלה חובת מתן תלוש משכורת ושמירה על זכויות העובד. העובד ניתן "בהשאלה" לחברה הלקוחה לתפקיד הנדרש, ועבור עבודתו של העובד בחברה זו מקבלת חברת כח האדם תשלום מוסכם מן החברה הלקוחה. "השאלה" זו ניתן לבצע על בסיסי שעתי, יומי ועד לטווח ארוך של שנים. חברת השמה מספקת שירות של "תיווך" ללקוחותיה. דהיינו, היא מציגה לחברה הלקוחה מועמדים לתפקיד, וכשחברה זו בוחרת להעסיק אחד ממועמדים אלה, הוא הופך לעובד החברה. החברה הלקוחה אחראית על יצירת יחסי עובד-מעביד לפי חוק ומשלמת לחברת ההשמה עמלה חד פעמית מוסכמת. 
ToTali היא חברת השמה בלבד.
ToTali הינה חברת ההשמה היחידה בשוק הישראלי, המתמחה במציאת כח אדם למשרות מזכירותיות-אדמיניסטרטיביות בלבד. הטווח כולל משרות מזכירותיות בכל הדרגים – ממנהל/ת לשכה, דרך מזכיר/ה או עוזר/ת אישי/ת למנהל בדרג בכיר בחברה גדולה, מזכיר/ה אישי/ת לשותף במשרד עורכי דין או לאיש עסקים, ועד פקידת קבלה, כמו גם משרות אדמיניסטרטיביות בכל הדרגים – ממנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת בחברת הייטק, דרך מנהל/ת משרד בחברה בגודל בינוני, ועד תפקיד של מנהל/ת משרד ופקיד/ת קבלה במשרד קטן.
ToTali בחרה להתמחות ולהתמקצע בטווח התפקידים המזכירותי-אדמיניסטרטיבי והיא מספקת שירותי השמה לכל חברה אשר נזקקת לסיוע במציאת עובדים מתאימים למשרות בטווח הזה. חברות גדולות כגון: IDB אחזקות, שטראוס-עלית, NetVision, ג'יימס ריצרדסון, גינדי אחזקות, קרדן נדל"ן, Zara, הנסון, ויסוצקי, תיא ועוד רבות. חברות ומשרדים כגון: משרד עו"ד גולדפרב, לוי, ערן ושות', CoachMe, מבני תעשיה, קנגרו משלוחים, BNI, בישולים ועוד, ועשרות רבות של חברות היי טק, קרנות הון סיכון, חברות שירותים ומשרדי עורכי דין בכל טווח הגדלים.
על פי השקפת העולם המקצועית ב- ToTali, מזכירות ואדמיניסטרציה הינם מקצועות ככל מקצוע אחר. להבדיל ממקצועות רבים אחרים, במקצועות האלה האפשרויות לרכוש ידע פורמלי בתהליך של לימוד אקדמי, ולקבל על כך תואר או תעודה, הינן מאוד מצומצמת. בשל כך, נרכשת רוב רובה של ההתמחות במקצוע במהלך העבודה ולניסיונו/ה של העובד/ת בתחום הרלוונטי למשרה המבוקשת – ישנה חשיבות מכרעת. רק אדם אשר לא עסק מעולם במשרה מלאה בתפקיד מזכירותי, עשוי לחשוב כי על מנת להתאים לתפקיד של "מזכיר/ת מנכ"ל" כל שיש לדעת זה: איך עונים לטלפון, איך קובעים פגישה, איך שולחים מייל ואיך עושים שימוש נכון בתוכנות ה- office. התפקיד המזכירותי-אדמיניסטרטיבי הוא הרבה יותר מסך חלקיו. ToTali שמה דגש רב על איכות המועמדים/ות, ואיכות זו מורכבת מיכולתו האישית של האדם, ולא פחות חשוב – מניסיונו הספציפי בתפקיד הנדרש.